Mr Good guy

Publicerat: 2011-04-08 Kl: 16:09:40 | I kategori: Allmänt


Thank GOD it' friday!
Som jag har längtat efter min långlediga helg.
Har spenderat dagen med en vän på stan, gravid som hon är blev det många fikastopp och mindre shopping.
Faktiskt kom jag hem med endast helghandling av mat och en liten present till min lillebror.
Av ingen anledning alls, mer än att han råkar vara världens bästa kille.
Älskar att ge bort små presenter och göra fina paketinslagningar.
Ännu roligare blir det när det inte finns något att fira!
Hellre köpa något som skänker glädje där och då, än att spara allt till födelsedagar och köpa för köpandets skull.

Är så oerhört stolt över att ha en så fin och snäll bror, som dessutom råkar vara en måhända ung, men alldeles lysande pappa. Faktiskt omger jag mig av män som alla har gemensamt att de är helt fantastiska fäder!
Förutom lillebror, så även min systers man, och dessutom min alldeles egna kärlek!
Underbara pappor som ställer upp i vått och torrt, sätter sina barn framför allt annat och älskar dem villkorslöst.
Inte minst på jobbet får jag ofta höra skräckhitorier av fäder som verkar födda på en annan planet.
Ganska skönt att mina killar är jordmänniskor, precis som jag!

Önskar er i alla fall en underbar helg!
Vad har ni för planer?

KRAM!

(Ps. Det här inlägget tog över en timme att publicera, då det inte gick att ladda upp bilder. Till slut fick jag ge mig, det blir ett "naket" inlägg. SUCK, blogg.se!)

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Jag kan tyvärr ge dig ett exempel till på en faders om inte ställer upp för sina barn. Han har helt "käckt" lämnat dem i sticket :(.

Det är som tur var inte mina barns far utan min systers barns far. Om man nu kan kalla honom far...

Far åt helvete är mer rätt i det fallet.



Glad att du omges av underbara fäder.



Pusssssss

2011-04-08 @ 16:32:50
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Mina barn har den bästa fadern också :).

Puss

2011-04-08 @ 16:33:57
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0