Birthday

Publicerat: 2011-04-16 Kl: 11:32:49 | I kategori: Allmänt


Hej på er!
Värst vad folk som har hittat hit.
Typ, min storasyster och hennes man.
Får bli cencurerade inlägg framöver... Hihi!
Hade en jättehärlig dag igår, blev firad som en prinsessa av min älskling och min familj.
Världens bästa, har jag nämnt det?

Blir lite stora bilder, kan inte ordna på jobbet så jag fixar det sen.


Tanken som räknas? Present från kollegorna...


Firade i kråsblus.


Min kärlek bjd på helgrillad oxfilé. Galet gott!


Tårtan bakade jag själv, en vit prinsess med hallonsylt.
Skavankerna doldes med florsocker en masse ;-).

Såfort gästerna hade gått slocknade vi i soffan framför Big Brother.
Så vansinnigt trött som jag är nu har jag aldrig varit, känns i hela kroppen!
Behöver semester, länge...
Hoppas att ni har det bra! Och tack för gratulationerna!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket underbart inlägg! Kollegornas present var den finaste gåva jag någonsin sett! Ni verkar bo så galet underbart!!!

2011-04-16 @ 16:15:30
Postat av: michaela med bebis

skavankerna på tårtan dålde du hur bra som helst, jag tycker att den ser urtjusig (och god!!) ut!

2011-04-16 @ 18:30:02
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Anonym

...skulle ju skriva mera juuuuuuuuuuuue ;-)



typ som GRATTIS GRATTIS GRATTIS!



och vad SNYGG du är!



Din tårta blev ju grymt fin, jag själv har aldrig gjort en prinsess men jag kan bara tänka mig hur svårt det måste vara att få marsipanlocket jämt och fint...



Roligt att få sin din kärlek på bild, mer sånt tack! kan du be honom vända sig mot kameran nästa gång du tar en bild så vi kan syna honom framifrån? okej, bra, tack!



Stor kram unt ein puss o du den där vita klänningen från H&M var ju helt underbar!!! Vilken sommarflicka! =)

2011-04-16 @ 18:31:34
Postat av: ♥ Anna S

GRATTIS så in i bomben mycket, i efterskott!!

Sötaste lilla födelsedagsbarnet i krås o allt.



Massa pussar o kramar till KlintCissi

2011-04-16 @ 22:52:20
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Coquina

GRATTIS :) Och vilken underbar tårta :) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar kaffe :)

2011-04-17 @ 16:30:09
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Petra

Ett enormt grattis! Återkommer en annan dag när jag inte har så fullt upp ;-) kramar

2011-04-17 @ 22:01:20
URL: http://Http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0