We're on a break!

Publicerat: 2010-11-28 Kl: 00:49:12 | I kategori: Allmänt


Utmaningen har helgvila.
Av den enkla anledningen att jag har bättre saker för mig!
Fredagen spenderade vi i soffan framför Idol, med vitt vin, skaldjurs- & tapasfrossa.
Lördagen har gått till mer shopping, lurade med H för att titta på den där himla fina ljusstaken (läs: få bärhjälp hem) samt några fler julstjärnor... Det är ju så högt i tak så jag har en idé!
Om det blir bra visar jag resultatet när det är färdigställt.
Eftermiddagen ägnades åt lunch och fikamys hos min familj, och nu i kväll har vi gått skilda vägar, dock inte permanent (hoppas jag).
H är på invigningsfest på sitt gym, jag har tagit det betydligt mer piano och mest snackat skit, hemma hos fina Sandra.

Utmaningen startar åter 101129.
Välkommen då.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag orkar inte heller utmanas slaviskt varje dag.

Kul att få se mer av ert hus sen.

Puss

2010-11-28 @ 09:55:52
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sofie

29/11 idag!!



morr



;)

2010-11-29 @ 12:39:11
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0