Remember those walls I built, well baby they're tumbling down. And they didn't even out up a fight... They didn't even make a sound

Publicerat: 2010-11-23 Kl: 11:32:24 | I kategori: Allmänt


Dag 8.
Ett ögonblick.

Hoppsan, det var svårare att fundra ut.
Ett ögonblick. I mitt liv. Som bara sitter sådär stenhårt.
Minns liksom mest sådana stunder där någonting DÅLIGT har hänt, och tiden har frusit till is.
Krampaktig kris. Och det vill jag inte hedra med ett inlägg.
Jag har varken fött barn eller gift mig, så de där magiska stunderna som föds ur ögonblickets allvar väntar fortfarande på mig.
Iiiih! ;-)

Ögonblicket som står mig närmast just nu är när jag träffade min H för första gången.
Kärlek vid första ögonkastet, hell yeah!
Vår första dejt var magisk och de första veckorna var så galet omtumlande.
Förälskelse in madness från första början.
Det började med ett frysa-till-is-ögonblick, han var allt jag nånsin velat ha, och han stod där framför mig.
Jag, svårflirtad deluxe, föll som en fura.
Känslan gör mig alldeles pirrig fortfarande :-).
Sen blev det en berg och dalbana av dess like... Äh, det är gammalt nu.
Jag är lika hopplöst förälskad nu som då, så allt har en mening.


*Här ska det vara en bild på mig och H - återkommer med den*


Kommentarer
Postat av: P

känns gott att läsa om äkta lycka och kärlek, jag tror att ju hårdare vägen dit är, desto större är belöningen=) men var är bilden? är nyfiken, tror itne du visat upp honom innan?

2010-11-23 @ 13:28:44
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Sofie

återkommer med att kommentera när den där jävla bilden är där!!!!!!!!!!



och på söndag vet du vad du lovat!!!!!!!!!!



(herregud vad det blåser, hur är vädret hos er? crazyness?)

2010-11-23 @ 16:48:39
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0