If you need a friend, I'm sailing right behind. Like a bridge over troubled water, I will ease your mind.

Publicerat: 2010-11-22 Kl: 20:41:22 | I kategori: Allmänt


Dag 7 -
Min bästa vän


En bild med flera år på nacken!

Jag har många vänner men det finns ingen som kan konkurrera med Sussi.
Vi var så små att jag inte minns första gången vi träffades...
Och har sen gått i samma klass från lekis till högstadiet.
Efter det har vi flyttat till olika delar av världen, umgåtts i olika kretsar, nu bor du i Linköping och jag många mil bort på vårt ursprungliga Gotland
Vi hörs flera gånger i veckan eller tio gånger om dagen. Ibland inte alls!
Det spelar ingen roll - en timme, dag eller månad senare är allt som vanligt.
Du är utan tvekan min bästa vän, the wingman of all times, den enda som orkar lyssna på mitt eviga dravvel, min partner in crime och framförallt min andra syster.

Ibland är du för jävla sur, alltså.
Jag med.
På 28 år kan jag räkna de tillfällen vi har grälat på en hand.
Vi kan varandras gränser och går, eller slänger på luren innan vi har hunnit bli för uppretade.

Vi ses för sällan men det gör egentligen ingenting.

Finns ingen som du!
Älskar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad fint!!! <3



2010-11-22 @ 21:00:02
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Sofie

Söta du då!



Klart du ska baka lussekissar o pynta lyan så att din karl går bananas o SEN så ska du fota o visa resultatet. vill se hur du bor! Fröken Hemlig.. ;)



Kramis

2010-11-22 @ 21:11:13
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Anna S

Åå tänk att få den kärleksförklaringen!!

2010-11-22 @ 22:19:54
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sussi

Söstra mi!! Mina ögon tåras för allt du skriver är så sant :-) Älskar och saknar dig!

2010-11-22 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0