My world is filled with cheer and you this christmas

Publicerat: 2010-11-25 Kl: 18:13:42 | I kategori: Allmänt


Eftersom att det här är vår första jul i huset tillsammans krävs det en hel del julpynt!
H är ingen julfanatiker (läs: han fattar inte förrän det blir mysigt)...
Jag är Christmasoholic extra large.



Bättre än såhär blir tyvärr inte korten med borttappad kamerasladd.
Den som vill ge mig en i julklapp kan skicka ett mail.

I idag, löning till ära, blev det bland annat en blockljusstake som jag gör själv av fyra blockljus och adventssiffror, allt från Indiska.
Doftljus som luktar jultomte (och han doftar tydligen Mullberrys), juliga tändstickor, kanelljus, gömda där bakom finns små skålar från ICA's glöggserie.
Utöver detta kom en stjärna på ekfot med hem, likaså en stor stjärna till våra höga fönster, och jag har sett ut en jättefin ljusstake som jag bara måste ha i köket.
Var tvungen att kolla måtten först, men i morgon blir det nog ett köp.

Vidare var det glashalt i första snön och jag, min idiot, åkte runt i sommardäck då jag inte orkade vänta på att H skulle hämta mig.
Detta resulterade i att jag åkte rakt in i vägräcket utanför ICA Maxi, som tur är helt utan skador, kunde själv backa upp och skamset köra i väg.
Dessutom slog jag ner ett par glas med min gigantiska handbag på Indiska.
Vilken turdag.
Damen i kassan vägrade att ta emot ersättning, och berättade istället en anekdot om sin första dag på jobbet.
Hon hade vält ner en glaskandelaber för femtonhundra spänn, som gick i tusen bitar.

Hihihi
.

Är rätt nöjd med min uppdatering now a days, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Sofie

i love your vardags/christmas update! men kära lilla du - VINTERDÄCK NU!!



*SURCICCIS BOYFRIEND OM DU LÄSER DET HÄR NU (JAG FÖRSTÅR ATT HON INTE ÄR LÄTT ATT TASS MED OCH ENVIS SOM EN GAMMAL GET) MEN SÄTT PÅ HENNES VINTERDÄCK OCH TVINGA HENNE ATT BUSSEN TILLS DU HAFT TID ATT SÄTTA PÅ DÄCKEN..!!!)*



(för ni har väl bussar på gotland? ;-)



tur med bilen och dig men ändå en varning!!!



Take it carefull out there!



Puss o kram julfisen!



PS! I likie your X-mas stuff! Speciellt det där tomtedoftljuset! :)

2010-11-26 @ 09:55:46
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0