Couse I'm a hiphoper, Yes I am (...what?)

Publicerat: 2010-11-09 Kl: 00:21:10 | I kategori: Allmänt



Är inget fan av "treating" moisturizers, de jag har testat har varit kladdiga, kletiga, smuliga.
Läste om det här budgetfyndet hos Beleza, där den fick stående ovationer och det utlovades en smärre mirakelprodukt.
Köpte hem ett exemplar för att testa.
My god! Alla förväntningar inträffades.
Tina använde den som serum under sin vanliga fuktkräm.
Jag, med min tillfälliga pizzahy, använder den ensam - inte jättedryg, men väldigt effektiv både till fukt och finnar.
Fem Cissi av fem möjliga.
Min hy gick totallt bananas efter en stark antibiotikakur och de värsta utslagen har äntligen fått lindring av denna lilla tub;

Stioxyl, 5%.
Megadryg och supereffektiv, tummen upp där med!

Apoteket nästa för inköp av fler megaglammiga produkter.
Inte så fashion men otroligt funktionellt och praktiskt.
Så pratar en äkta medelålders tant.
Med finnar.

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Tack för tipsen! Jag får också brytet på dessa jävla finnar, trodde verkligen att om man inte hade några i ungdomen så skulle man forever slippa. Men inte då!



BAH!

2010-11-09 @ 19:03:12
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Sv: vi har TVÅ katter och de får gärna snurra runt i maskinen!!

2010-11-09 @ 20:10:57
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: P

min hud är däremot så torr att den lagnar men gud förbjude att jag skulle smdörja in mig med en fet kräm- då kommer finnarna som på beställning...

2010-11-12 @ 11:44:15
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0