Singin' in the rain

Publicerat: 2010-06-22 Kl: 08:41:21 | I kategori: Allmänt



Borta bra men hemma bäst!



Ett litet hjärta från Fridhemsstranden på Gotland förra sommaren.
Dedikerat till den här tjejen av uppenbar anledning :-).

Ooooh så skönt det är att krypa ner i egen säng efter att ha knölat in sig i svärmors två enkelsängar med madrasser som åkte i golvet konstant.
Är nu ensamma i två dagar innan huset invaderas, tips!, skaffa inte hus på Gotland sommartid!
Sambons mor och far (jo, samma som vi precis hälsade på, åker upp i tre hela veckor... Kompromiss och tålamod lär vara mitt mantra!) plus några vänner kommer nu till midsommar.
Vidare är samtliga sommarveckor uppbokade av vänner och mindre bekanta som gärna kommer ner och hälsar på - trevligt, men de man inte har hört ett knyst från på hela året, hmmm, är det verkligen vårt sällskap eller billiga sängplatser som lockar...
Vi har sållat lite och placerat de som stör i min lilla etta i stan. Hehe! Där kan de sköta sig själva.

Idag: Putsa fönster, dammsuga, sortera i garderoben och eventuellt hinna borsta tänderna. Full rulle!
Kram!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Hahahaha citat: skaffa inte hus på Gotland :))

NÄ kan just tänka mig att allt och alla helt plötsligt hör av sig och snackar in sig hos er!!

Men du pinglan, jag drömde ju om dig härom natten.

Nu minns jag inte vad det handlade om och det är ju inte ens intresseant men hela dagen efter så gick jag runt och tänkte på dig :)..



Tjingtjongspong

2010-06-23 @ 21:57:08
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0