Modesty is a virtue

Publicerat: 2010-06-22 Kl: 09:04:01 | I kategori: Allmänt


Glömde att skryta lite!
Min kille tycker att jag läser alldeles för mycket bloggar, istället för att göra viktiga saker, som att kolla på TV(?).
I ren protest läser jag därför varenda blogg jag kan googla fram varje kväll.
När Mr Schulman annonserade efter en snickare som kunde komma ner till Gotland och hjälpa honom med sin sommarstuga, skickade jag iväg ett mail och talade om att det är totalt onödigt att flyga ner en snickare när det finns väldigt kompetenta killar här (läs: min älskling och hans anställda).
För en vecka sedan satte de igång, och ett enkelt projekt blir förmodligen totalrenovering till hösten.
Men tills dess - scrolla ner i inlägget och läs det fina omdömet från Herr Schulman himself!
Han är supernöjd, roligt!

(Och det har varit väldigt tyst om bloggläsandet efter dess... :-)

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

AAAA fasen vad häftigt! DU måste ju vara världens bästa flickvän! Så du är plastis och har helt enkelt missat att berätta det hmpf



Vad är det för nån liten kvalisort?



Pusskram

2010-06-24 @ 22:31:47
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Du är så coool! Får jag ta på deg?

2010-06-26 @ 21:26:58
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Inte deg....

DEJ ska det ju stå

2010-06-26 @ 21:27:12
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0