you're like chewing gum, in my brain, round and round

Publicerat: 2010-02-19 Kl: 09:17:52 | I kategori: Allmänt


Om någon funderar över varför jag inte rapporterar mer frekvent om alla mina thrilling aktiviteter och livsavgörande beslut som fattas dagarna i ända...
Detta gjorde jag i gårkväll:







Kollade OS och tuggade Extra.
En eloge till Anja som inte bara fick medalj utan också gjorde att jag satt klistrad framför något så otroligt tråkigt som vintersport.

Nu är det dax att färga håret, ljus beigeblond, oh denna enorma färgdifferans som komma skall.

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Du måste ju bjuda på före och efterbilde när du gör sånna drastiska förändringar!

Shit, tugga tuggummi och se på TV samtidigt. Du kan du tjejen!



Puss

2010-02-19 @ 20:39:26
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0