Maybe we should have a talk...

Publicerat: 2010-02-07 Kl: 20:18:58 | I kategori: Allmänt



Det här är så svårt att skriva.
Vi har en jobbig period nu, jag hoppas att det börjar ljusna snart, annars vill jag inte mer.
Men det är inte bara jag som ska försöka, det är ni också, kom igen, ge mig mer, ett hopp om en ljusare framtid åtminstone.
Jag kräver inte att ni städar, försörjer mig med pengar, allt jag vill ha är ett leende då och då, en kram, kanske ett "jag älskar dig"...
Är det för mycket begärt? Lite medmänsklig värme?
Som snygg-Anna gärna påpekar, detta är ingen blogg, detta är en skam för den virtuella världen.
Jag tar på mig mitt ansvar och bättrar mig.
Vi försöker väl igen..? Eller har ni tappat hoppet?
Jag vet ju inte hur ni känner, finns det något kvar emellan oss?

Med hopp om kärleken,
Puss
Cissi

Kommentarer
Postat av: p

jag kan både ge stort och ge komplimager, ett "jag äslkar dig" känns egentligen lite tidigt men what tha hell-



"JAG ÄLSKAR DIG! Du är vacker, smart, omtänksam, generös, fantastisk, underbar, härlig, rolig och helt enkelt helt fuckin amazin'!"



Så, bloggande handlar om att ge och ta, jag tror du är skyldig mig ett par inlägg till ;)

2010-02-08 @ 09:38:40
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Louise

Men jisses, ja det var då på tiden att du gav dig till känna så jag kunde hitta hit också!;)

2010-02-10 @ 20:21:45
URL: http://louisen.nu
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Tjena, Snygg-Anna här ;) Gosingen!!

Klart vi måste ge och ta i det här förhållandet! Annars kommer det aldig att funka i längden.



Massa pussar o kramr

2010-02-12 @ 09:23:47
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0