I didn't ask to be a princess. But if the crown fits...

Publicerat: 2010-02-14 Kl: 22:35:12 | I kategori: Allmänt




Jag har alltid varit något av en finsmakare vad gäller skönhet.
Smakar det så kostar det, har varit min melodi.

Vad gäller hudvård har jag sedan tonåren varit trogen Cliniques klassiska trio. 
Senaste favvo-serien är något så osexigt som Spotless från Apoteket.

Är en håroman och ÄLSKAR produkter. Har testat allt. Långköraren har varit Matrix Sleek look, och Loreals klassiska Absolute Repair.
I ren desperation fick jag fylla på älsklings badrumshylla med skitprodukter från ICA när jag inte hann hemförbi en kväll.
Och det är bara att inse fakta, mitt hår har aldrig varit så fint som nu.
Nu pryder Loreals budgetmärke Elvital, hela den där gula serien för slingat hår, badkarskanten både hos älskling och hemma hos mig. Briljant, måste jag säga.

Favoritlotionen kommer från Biotherm och har så alltid gjort, liksom den utmärkta deon i samma serie.
Häromdagen fick jag ett infall om att istället ha en body butter från Body Shop.
På vägen dit gick jag förbi Apoteket. Påfyllning av Spotless-krämen och vad står där och glänser framför mig?
Kommer hem med en helt gudomlig Papaya-doftande, härligt gul serie med body lotion, deo och handkräm från Apotekets NatuVive.
Ny favorit, oh yeah baby!

Vad händer?
Är det åldern?
Snålheten
?

Är det ett öppnare sinne som säger att det är förbannat lurendrejeri att hälla ut flytande stålar i avloppet när det finns fullvärdiga budgetalternativ?
Eller har budgetalternativen shaped up?

Bekymmer, bekymmer...

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Bra ju att du "vågat" testa buget också.

jag älskar Loreal Eelvital. Min risbuske mår bra av det!



pussen

2010-02-16 @ 20:50:16
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha hörredu Acos serie är underskattad , för att inte tala om HTH kroppslotion! Då kan biotherm ochvaddetnuheter allt mest, slänga sig i väggen!

2010-02-16 @ 21:11:11
URL: http://louisen.nu
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-18 @ 21:50:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0