All I could ever ask for. And more!

Publicerat: 2010-12-04 Kl: 00:07:16 | I kategori: Allmänt




Det är ingen annan än family-Sussi som tycker att det här är intressant.
 Å andra sidan är det inte särskilt många som läser och desto färre som kommenterar så jag skiter därmed högblankt i vilket.

Ett litet vykort till dig då gumman, istället för brev på posten!
KRAMIS från snöiga Gotland!!
Meet my Aaron! <3
Min ögonsten och topp tre av alla favoritkillar jag har - och det är många.
Här även med mamma Bella, du har väl inte träffat henne heller...
Saknar dig ikväll, hade gärna haft en riktig utekväll på Munken med tequilashots och hela rubbet.
Istället sitter jag ensam i TVsoffan, nej darlingen ligger jämte och sussar gott efter nattens bravader (snöröjning).
Har druckit ett glas obligatoriskt fredagsvin och det började plötsligt rycka i några gamla avdankade disco-gener som jag hade glömt av precis!
Måste citera Henrik när jag åtog mig uppdraget att handla till middagen:
"jo, men gör det då i tid! Inga långa bad som gör att vi inte får mat innan åtta den här gången, vi lever familjeliv nu älskling!
 Kom in i rytmen!"
Sagt och gjort, storhandlade såväl hushållspapper som mat och blöjor och infann mig precis innan dagishämtning.

Insikten om att jag nu är gammal och bunden infann sig som ett brev på posten.
Aaaah!

Äsch.
I'm lovin' it.

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

Hihi! Gullis!

2010-12-04 @ 05:53:34
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Sussi

Tack gumman! En sån kväll får vi ha när jag kommer hem nästa gång så är det bara, fast tequila är farligt...

Kram

2010-12-04 @ 10:08:01
Postat av: Sofie

buhu fäller en tår.. fint!!! =)

2010-12-04 @ 10:39:10
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0