I'm too sexy for my shirt

Publicerat: 2010-12-04 Kl: 11:48:39 | I kategori: Allmänt



Utmaning dag 14:
Vad hade jag på mig idag (igen?)



Mörka bilder pga. snöstorm. Och dålig kamera.
Svart polo, Filippa K. Jeans HM.


 
Leo-strumpor, HM.



Där kom solen, ja! När jag är klar.
Fult hår, mig själv. (För lite) smink, tikei.se.

...So sexy it hurts.


Dagens outfit där ledordet är VARM.
 Vi ska nämligen hämta julgran i Lasses skog, åka pulka, hämta ved och svänga förbi min syster och familj som serverar nybakt på marknad.
Det blir alltså raggsockor, termisar och diverse vadderingar både här och där, utanpå denna tråkiga klädsel.
Hu, vilken fuldag jag har. Har faktiskt haft en hel fulvecka.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Mys!!! Var i stallet när du ringde...ingen idé att svara då då min tele inte tål kylan :-) Hörs kram

2010-12-04 @ 15:17:58
Postat av: Petra Bloggar

SNYGGVE! Men kan inte du visa lite mer från hur du bor, GRYMMA panorams liksom....jag dör av nyfikenhet här! ;-)



KRÄM

2010-12-05 @ 10:44:10
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0