Candy baby

Publicerat: 2010-12-07 Kl: 21:12:17 | I kategori: Allmänt



Gud, så corny!
Men jag gissar att det hellre är fula bilder än inga bilder alls, som gäller...
Har nyss kommit hem efter en lång jobbdag, med brejk för ett flera timmar långt julbord.
Har ni tänkt på hur stor del av den traditionella julmaten som består av griskött?
Skinka, syltor av olika slag, leverpastej, korvar en masse, en nyhet i år för mig var (inte särskilt lyckat) kanelfläsk.
Trots att jag went wild på sill, lax och naturligtvis fårfiol, känns det som att jag har stoppat i mig en hel svinstia.
Äntligen hemma hoppar jag jämfota av glädje när älsklingen har köpt en stor påse wiengummi, min favorit!
Onödiga kalorier, precis vad jag behöver idag.
Speciellt från gelatinet.

Hur är det mer er då?

Kommentarer
Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

Så HIMLA fin kommentar av dig - TACK TACK TACK! Måste maila mamma o be henne skriva ut på jobbet och typ limma fast under min fostsula så jag kan läsa den varje dag jag tar på mig strumpor och känna mig stärkt och glad. (För det är inte alltid självförtroendet är på topp..)



fina goa du! <333333333333333



2010-12-07 @ 21:31:58
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

Så HIMLA fin kommentar av dig - TACK TACK TACK! Måste maila mamma o be henne skriva ut på jobbet och typ limma fast under min fostsula så jag kan läsa den varje dag jag tar på mig strumpor och känna mig stärkt och glad. (För det är inte alltid självförtroendet är på topp..)



fina goa du! <333333333333333



2010-12-07 @ 21:34:39
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

åhhhhhh nu blev jag godis sugen!



Vilken tur att JAG VET att det ligger en påse skumtomtar i kylen. Dock HATAR jag att han den där fan jag bor med lägger godiset i kylen. Åh.



Gör ni det på Gotland med?



Idioti är vad det är!



:)

2010-12-07 @ 21:36:20
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Anna S

Hörde jag "nöff nöff"??

2010-12-07 @ 23:37:14
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0