Ah brown sugar, how come you taste so good

Publicerat: 2010-12-13 Kl: 16:04:48 | I kategori: Allmänt


It's a bird, it's a plane, iiiiiiiiiit's...

My new haircolour!



Synd att ni inte kan se den fantastiska nyansen!
Lóréals intensivtoning "Chocolate glace", beskrivs i förpackningen som "ljus ask mahogny" - och det var närmare sanningen.
Jag, som är väldigt kall i mina färger, är livrädd för allt vad värme och rött heter.
Min frisör tipsade om toner som drar åt lila, då de framhäver blå ögon och ljus hy fint.
Mahogny går ju åt mörkrött och beskrivningen "ljus ask" innan antyder lila dragningar.
Det blev en bra chansning... Och jag älskar det!
Verkligen chokladigt brun med kall underton.

Det är första gången en toning från Lóréal har gett utlovat resultat, varken för mörkt eller sotigt.
Ny favoritnyans!

Ska ta en bild med riktiga kameran, hrrrm, innan detta år är slut.
Och samtidigt lägga ut de jag tagit på huset.
Tar emot att få fingrarna ur!

Trevlig kväll, flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0