I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother, I'm a sinner, I'm a saint... I do not feel ashamed

Publicerat: 2010-08-15 Kl: 01:21:58 | I kategori: Allmänt


Mitt alias Cinnia har funnits med sen flera år tillbaka, jag googlade på "vacker" (ödmjukt, C!) och fann namnet som har kommit att följa mig i alla möjliga sammanhang.
I jakt på bloggmaterial (lugnt på jobbet) googlade jag i natt igen och fick upp en bild av mig själv (yes!) samt ett helgon som jag aldrig hört talas om förut...

Who was St Cinnia?

Saint Cinnia was an Irish princess who was converted by Saint Patrick.

...Sen kom den här bilden upp.
"Converted"...
Yeah right.

Vi är nog lika mycket Helgon, hon St Cinnia och jag.


I'm your hell, I'm your dream, I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other way

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

haha! ;-D

2010-08-15 @ 09:38:23
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

Men du, ditt lilla helgon höhö när får man se pics på barret? ;-O



KRAM

2010-08-15 @ 19:03:59
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0