Don't call my name, Alejandro

Publicerat: 2010-08-16 Kl: 03:29:22 | I kategori: Allmänt





Har lovat min vän tillika aerobicinstruktören Åsa att ta tag i det här med...hrm...Träning...
Och tänkte kickstarta med hjälp av piggelinkost.
Äter inte onyttigt som det är, snarare för lite och för sällan, dricker desto mer kaffe.
Målet är inte viktminskning utan välbefinnande och just nu lutar det åt storhandling av medelhavskost.
Olivolja, massor av frukt, grönt, kyckling och fisk. Mina favoriter ju!

Och dessutom rödvin. Aaaah...
Sangria... Paraplydrinkar... Solhatt och höga klackar...
Har jag sagt att jag har bott i Spanien i flera år... ;-)

Längtar tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Nämen va fasen, du är FULL av härliga surprises! Vad har du gjort där? Tell me!!



KRAM

2010-08-16 @ 11:11:40
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

You say? Yes I believe so ;-D



Håret baby, håret....

2010-08-16 @ 19:09:34
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0