Should You Trust the Advertisements?

Publicerat: 2009-12-03 Kl: 10:03:13 | I kategori: Allmänt


Jag använder sedan 14 års ålder uteslutande Cliniques produkter.
Blir ibland nyfiken på andra produkter men allt gör mig besviken.
Reklamen lovar himmelrike och evig ungdom och produkterna känns, luktar och ger samma resultat som Eldorados hudkräm i 2 litersförpackning.





Tadaaa!
Tills nu!
ACO's nya Spotless-serie är galet bra!
Tvätten är helt okej, ansiktsvattnet riktigt bra och ACO spotless daily moisturiser är, mina vänner; dryg, väldigt återfuktande, fettfri och något mattande.
Den har en lätt konsistens men gör ändå den torraste huden mjuk och smidig.
Fettfria krämer tenderar att kladda av glycerinet men inte den här!
Det är en sån där grej man vill köpa hundra stycken av för att vara säker på att man har ett lager om den slutar att tillverkas.
Rekommenderas!



Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

tack för tipset!

evig ungdom...ja tack schmack ;)



kramis

2009-12-03 @ 20:55:09
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

Äru sponsrad? ;-O



Men jag tackar ödmjukast för tipset, jag har fått kassler hy på äldre dar... VA?! SA JAG ÄLDRE???



Nä, nu är det ute med mig....AJ



...äldre...jag gammal....skata... (!!!) OMG!!!

mummlar

2009-12-03 @ 21:34:40
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0