Prepare for a lifetime of happiness

Publicerat: 2009-12-02 Kl: 22:46:35 | I kategori: Allmänt




Hittade en fin sten på stranden...
Nä, den kommer från en barnteater.
Jag, som kallar min beloved one för "puckot" lite oftare än vad som anses lämpligt av terapeuter, tyckte att den passade mig som handen i handsken.
Idag är en sån där dag som bara borde gå över fort och glömmas bort.
Längtar till varma bad och ljusa kvällar.
Men julfacist som jag är lär detta glömmas till morgonen!
Allt gott, slutet gott!
I morgon kommer en produktrecension!
Har fått betala det själv men den är såå bra att det kan passa sig med gratisreklam.
Måste förbereda mig till anstormningen av spännande paket från företag som vill synas på min mångmiljonomsättande blogg kommer.

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

AAAAAAAAAAAAAAAAAhahahah!!!!! Jag tyckte att det såg ut som en diarré/komocka och funderade ett slag på hur fasen du lyckats skriva I DEN. Eller om du rent av skulle visa dig vara en skicklig redigerare.



(!!!)



HAHAHAHA!



Sen läste jag texten ;-)



2009-12-03 @ 21:38:26
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

Jag menar, en komocka i lös konsistens tillsammans med rubriken OCH det lilla budskapet på/i själva mockan/stenen ;-)



Hahaha, nä nu får jag gå å lägga mig!! Det hör ju vem som helst xD

2009-12-03 @ 21:39:40
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0