Check your grammar, Missy

Publicerat: 2009-12-01 Kl: 12:23:59 | I kategori: Allmänt






En uttråkad dag i våras surfade jag runt på dötråkiga modebloggar där fjortisbrudar hänger.
Till saken hör... Att jag är inte fjortis.
Inte ens i närheten.
Nästan 30, med en moral som närmar sig 40 och ett utseende på väg mot 50.
Kissie och jag var helt enkelt på olika ställen i livet och jag kände instinktivt att här kan jag inte stanna kvar.
Genom en viss Engla-blogg hittade jag en viss Petrabloggar-blogg
(uppehåll - TRAMS! Varsego och sätt igång igen).
Genom PB-bloggen dök en rad andra damer upp.
Samtliga ratades utom just...

 Sofie

Jag har skällt på dig, jag har sågat dig, jag har älskat din blogg sedan första sekund.
Det är bland annat din förtjänst att tummen kom ur.
Och blogglösa vännen Sussi som tjatar.
Och alla roliga tävlingar man kan vinna om man har blogg...

Hos vissa får man en liten del.
Hos andra får man mer.
Sofies blogg borde döpas om och denna brud har redan gett det bästa förslaget...
extraallt.se



Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhhhhh!!!!



Jag skrattar högt i min stuga samtidigt som jag kliar mig i ögonvrån då jag skrattar av tårar av glädje och värme! Gud vad du är GO!!!



Haha du är så underbart finurlig du! Jag kommer leva på dessa rader länge! Och läsa om och om igen..



Lova att stoppa mig om jag blir för stursk! Mitt ego kanske sväller och jag blir en riktig pamp av att få så här fina ord! ;)



Måste copa o visa på bloggen!!



VÄRLDENS STÖRSTA BAUTA KRAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!

2009-12-01 @ 17:52:39
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Petra Bloggar

HAHAHAHA



LÖVLEY INLÄGG!!!

2009-12-01 @ 18:26:28
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0