Better in time...

Publicerat: 2009-12-16 Kl: 22:47:01 | I kategori: Allmänt


Herregud, ge er lillfingret och ni tar hela handen.
CISSI (numera utan prefix då det som framkallade stämningen är removed) är SJUK och har FEBER!
Ont i halsen och feber och förkyld :-(
Massa roliga inlägg imorgon, massormassor, kanske mobil-bloggar från livegalan (personalfesten)!
Vad säger ni?
Tror ni att jag klarar det?
Hittar jag nån fining att ragga på bland mina medelålders kvinnliga medarbetare?
Kommer jag att fylleringa exet eller kanske uttrycka en ärlig åsikt lite föör högt (har hänt förr)?
Oooooooh can't wait!

Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Eeeeh... ring inte exet!

Ragga med stil på nån rik urping :)



Have fun!

Puss

2009-12-17 @ 17:58:17
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0