And so you felt like droppin' in and just expect me to be free, but now I'm savin all my lovin for someone who's lovin me...

Publicerat: 2009-12-17 Kl: 16:42:27 | I kategori: Allmänt




TORSDAG, börjar bra med en borttappad femhundring men vad tusan, vi låtsas att jag söp upp den på krogen och fokuserar istället på kvällens personalfest!
 Ser ni hur silverschampot droppar ner i ansiktet?
Är numera blind på vänster öga. Hoppas det går över...

What'cha doin' tonight?



Update:
Haha gratulera mig till besöksrekordet efter min videoblogg som låg på hela 31 unika besökare ;-D
Update igen: Alltså, väntar inte ni också på alla hatkommentrer från troll?
Det har ju alla stora bloggare, vad är problemet, varför visas inte den svenska avundsjukan?
Bland alla 31 läsare måste det väl finnas en enda jävel som tycker att jag är tillräckligt snygg/framgånsrik/skitjobbig för att kasta ur sig ett "du har stor näsa" eller "fan vilken fet rumpa".... Iiiiih, väntar!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Kunde du inte tappa bort den till mig? hmpf om du ändå ska slänga pengar omkring dig menar jag!



Du är så snygg tom med shampoo rinnandes i fejjan, det är liksom skitsvårt att inte digga dig! ;-)



Ha en suparkväll ;-P



2009-12-17 @ 18:54:44
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0